poniedziałek, 25 marca 2013

JUŻ MAM SWOJĄ KANWĘ !!!!

Właśnie dotarła do mnie cała , zdrowa i prześliczna.


Bardzo dziękuję :

* Agnieszce Jadzik za smakowite czekoladowe ciasteczka wyszyte nad naszym polskim morzem.
   Pozdrowienia dla Basieńki i wspaniałego męża , no i dla Ciebie szczęśliwa Kobieto!!!

* Sylwii , przede wszystkim za zorganizowanie tej naszej zabawy , ale też za cudny czajniczek .
   Może kolejna przeprowadzka będzie gdzieś bliżej Warszawy to będę miała okazję podziękować Ci
   osobiście? Dziękuję też za cudny kolorowy wpis w moim zeszyciku !!! Zakładkę zarekwirowała
   już moja córa.

* Dagmarze Tami , która wyhaftowała dla mnie filiżankę do kompletu aż w Holandii. Ja też
   uwielbiam słodycze , a Kasztanki są w czołówce moich ulubionych.

* Iwonce Imawe , kobiecie z pasją , której życie xxx zabarwiły na mnóstwo przepięknych kolorów.
   Wyszyte  przez Ciebie cukierasy są cudne .

* Agatce Buranie za wyszycie całego oprzyrządowania do pieczenia ciast . Młoda wiekiem a jaka
   zdolna !!!

* Edycie Edi za serduchowe ciasteczka wyszyte na Dolnym Śląsku.W końcu ktoś podziela moje
   zdanie o trzecim "przerośniętym" dziecku . Masz rację , nie daj Boże jak się rozchoruje , albo zgubi
   pilota do telewizora...

* Judycie , mojej warszawskiej sąsiadce , za ciasteczka ze szczęśliwą wróżbą. Jeśli nadal interesuje Cię
   decoupage to daj znać , chętnie pomogę. Mieszkamy tak blisko siebie , tylko przejechać przez
   Wisłę.

* Justynie za przesłodkie wafle i mnóstwo cudnych prezentów, które od Ciebie dostałam. Nie wiem
   jak znajdujesz czas na robienie tych cudownych rzeczy!!!




3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę! Pierwsza kanwa już u właścicielki, hurrra! Jeszcze tylko 8 kanw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to misterne i artystyczne!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace wykonujesz, aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego wiosennego dnia

    OdpowiedzUsuń