środa, 20 lutego 2013

Waffle

Prawdopodobnie niedługo przywędruje do mnie kanwa z zabawy RR, gdyż wyszyłam już ostatni smakowity hafcik na kanwie Agatki. Można więc powiedzieć ,że ja ukończyłam już tę RR-ową zabawę i bardzo się cieszę,a będę jeszcze bardziej gdy do mnie dotrze mój skrawek materiału z wyszytymi smakowitościami.
Kanwa Agatki w całej okazałości:)
Być może dotarła już do właścicielki:)Wysłałam ją w poniedziałek:)

Pozdrawiam Was serdecznie

PS. Do SYLWII (organizatorki)Może zaczniemy nową RR-ową zabawę?

4 komentarze:

  1. He, he, najpierw skończmy aktualny RR :) Gratuluję! Pierwsza skończona praca! To się Ania ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń