sobota, 14 stycznia 2012

Melduje :)

Melduje- kanwa poszła dziś rano do Judytki.
Niestety przyznaje się, nie ma w niej za dużo kratek, tzn na około jest krateczka zrobiona, przez środek w pionie i poziomie i tyle. Przepraszam, ale 4 razy kanwe kratkowałam i 4 razy musiałam poprawiać a i tak gdzieś mi jedno oczko uciekało i cała kanwa źle po kratkowana;/
Więc po kratkowana jest minimalnie, niestety ja kratek nie uznaje więc u mnie to tak mozolnie szło :( ja nigdy nie kratkuje kanwy, fastryguje kanwe po bokach robiąc ramkę co 10 kratek i tyle, reszte liczę, myśle, że to kwestia przyzwyczajenia, bardzo mnie męczy i drażni kratkowana cała kanwa więc nie kratkuje, wybaczcie :)

Dostałam też wiadomość od Burany ( warkocz_pokoleń ) wczoraj, że kanwa wysłała. Jak dojdzie napiszę.
Życzę Wam miłego weekendu.


PS Iwona podziwiam szybkość wykonania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz